פרסום ממומן בגוגל – Google Ads
גוגל אדוורדס פורסת את הפירסום הממון בגוגל למספר אפשרויות: תשלום לפי קליק, כניסה לאתר.
תשלום לפי המרה לפעולה או תשלום עבור כל אלף הופעות ואופציה זו אינה דורשת תשלום מינימום.
מיתוג מחדש לעסקים
מיתוג נכון יכול לבנות עסקים ולשדרג אותם אך גם ההפך הוא הנכון – מיתוג לא טוב או לא רלוונטי יכול להוביל לכישלון עסקי או לכל הפחות לירידה בביצועים.
מיתוג חד פעמי, גם כזה שנראה מוצלח בזמנו, איננו מחזיק מעמד לנצח. לכן, מעת לעת חשוב, ואפילו חיוני, לבצע מיתוג מחדש.
מיתוג מחדש חשוב גם אופליין (למשל בלוגו) וגם גם אונליין (למשל באתר ובמדיה החברתית).
מדוע מיתוג חשוב באינטרנט?
לא רק שיפור של הלוגו יכול להועיל מבחינה עסקית ותדמיתית, חשוב לא פחות מכך לבצע עיצוב מחדש לאתר האינטרנט.
העיצוב מחדש כולל גם שיפור של אלמנטים גרפיים אך גם שיפורים נוספים, שנועדו לשפר את חוויית המשתמש.
זכרו! במרחק של קליק אחד, נמצאים אתרים מתחרים, מעודכנים.
אז כדי להזמין את הגולשים, אין מנוס מלחדש ולתחזק את המותג שלנו.
דף ראשון בגוגל, חלום של כל עסק
לא רק בתחרויות ספורט כל מתחרה רוצה להגיע למקום הראשון, גם בעולם העסקים ובמיוחד בשיווק הדיגיטלי ובאינטרנט בפרט, כולם רוצים לתפוס את המקום הראשון או לכל הפחות, מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.
לא לחינם כל עסק שמכבד את עצמו, רוצה לזכות בחשיפה גדולה יותר ולהיות חלק מתוצאות החיפוש במסגרת אותו דף ראשון בגוגל.
עובדתית, יותר מ-90% מהגולשים בגוגל, לא טורחים כלל לבדוק את יתר תוצאות החיפוש שלהם, אלו הנמצאות בעמודים שאחרי הדף הראשון, השני, השלישי וכן האלה.
כתוצאה מכך, רוב הגולשים יכנסו כאמור לתוצאות החיפוש בעמוד הראשון, שם הם יבקרו באתר, יקראו או ירכשו באונליין.
קידום אורגני בגוגל
רוב הגולשים בעולם יחפשו את מבוקשם באינטרנט בעזרתו של מנוע החיפוש של גוגל.
על מנת שאתר האינטרנט שלכם, העסק שלכם ו/או החנות האינטרנטית שלכם יצליחו, עליהם להגיע לעמוד הראשון ובגוגל לזכות בכמה שיותר חשיפה, בהתאם לחיפוש הגולשים.
קידום אורגני, הינו מכלול של שיטות, אשר מטרתו הסופית, מיקום בעמוד הראשון בגוגל.
תכנים איכותיים ורלוונטיים, שילוב ביטויי מפתח בתוכן האתר ובתוספת קישורים נכנסים מאתרים בעלי מוניטין וקישורים מהאתר שלכם, כל אלו יחד יעלו את ציון האתר בגוגל.